riktigt uttråkad!!

inget intressant att läsa, men kan va om ni vill veta lite mer om mig ;)
lägger in sånt här när jag är uttråkad, vilket har varit ofta nu förtiden :o


[DU]
Fullständigt namn:
louise madeleine andersson
Smeknamn: lusi & lollo :p
Hur gammal: 15
Längd: 1,68
Vikt: vet faktiskt inte x)
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: blå
Piercings/tatueringar: inga
Är du nöjd med ditt utseende: haha, ibland. xD


[FAMILJ/SLÄKT]
Vad heter din mamma:
nanci
Pappa: agne
Hur många syskon har du: 1
Var är din mamma: där nere  (tv)
Var är din pappa: där nere
Var är dina syskon: i sitt rum
Vem är din favoritsläkting: mormor & morfar (:
Vilken släkting träffade du senast: mormor & morfar
Vilken släkting bor du närmast: sandra x)
Träffar du din släkt ofta: sådär
Har du husdjur: yes


[SKOLA/VÄNNER]
Vart går du i skolan och i vilken klass:
centralskolan 9a
Hur många i klassen: 27 eller 28 tror jag
Kommer du överens med alla: för de mesta x)
Vem är din bästa vän: daniella
Vilken tid slutar du senast i skolan: 15.05 xd
Tidigast: 13.35
Börjar senast: 8.45
Tidigast: 8.00


[DITT RUM]
Vilken färg har tapeterna:
blå
Vad har du på väggarna: poster, spegel, tavlor
Är det ett stort rum: nja sådär
Vilken färg har de flesta av kläderna i din garderob: haha vet inte, orkar inte kolla heller (:
Favoritklädesplagg: joggingbyxor tror jag ;d
Har du TV, dator, CD-spelare eller DVD på rummet: allt! xd


[MUSIK/FILM]
Favoritband:
måste de va just band? xD artist är ju OLA! (:
Favoritlåt: feelgood
Senaste konsert: rix fm festivalen 08 i växjö
Bästa konsert: rix fm 08, & landskronakarnevalen (ola) 08
Har du bandkläder? Med vilka: green day, good charlotte & bullet for my valentine
Favoritfilm: twilight
Favorit tv-serie: ugly betty , the hills & the city
Favoritskådespelare: vet inte
Skådespelerska: ..
Senaste film du såg:
wild child tror jag, osäker x)


[DIN STAD]
Vart bor du:
perstorp
Hur länge har du bott där: hela mitt liv ;)
Trivs du: gör jag väl? ;D
Favoritställe i stan: HAHA stan? xD ööh..
Hur många invånare: 7000 tror jag xd
Har ni McDonalds, Burger King, Max eller Pizzahut: inget av de, men vi ska nog få burger king xd
Bästa affären: hahahhahah, vet inte.. men av dom jag handlar mest på är de ica xD
Sämsta: vetinte
Vill du alltid bo där: HAHA! nej


[IDAG]
När vaknade du:
6.30
Vad åt du till frukost:  jordgubbsfil med havrefras x)
Lunch: haha, glass :D
Middag: varma mackor xD
Vad har du på dig: strumpor, joggingbyxor, t-shirt, trosor & bh
Bästa med dagen: haha, vet inte x)
Sämsta: att de gick dåligt på bowlingen :(
Vad har du gjort hittills: bowlat, ätit, lyssnat på musik, kollat på tv, bloggat? xD
Vad ska du göra: snacka me folk , kolla på t v, lyssna på musik, sova


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0