she got her body on fire

hiiiiho, gomooorron! :D
vaknade först vid halv åtta, men sov om till halv elva (: de va skönt kan jag säga!
får se vad de blir att göra idag,  har inte bestämt nånting riktigt.. ikväll blir de iaf att snacka mkt me linda om de blir som vi sagt :) ikväll får jag väl kolla på japan grejen csi & law and order o mde jag inte glor på en film istället.. nån som har tips på filmer som man kan se? :D danke isf..
får se om de blir någ ot inlägg senare, har inte så mkt att skriva, blir mest samma saker varje dag ,haha ,d men vad ska jag annars skriva om? om jag inte skriver om de som händer i skolan har jag inget att skriva, lönt att ha en blogg dåva? ;)
ciao!

Din kommentar
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; tack ! :D

men dom har inte så färgglada , men tack för att du svara ! :)

2009-05-21 @ 19:52:12
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0