siren..

dagen började med nationellt prov i matte del c (sista delen) , gick nog bra för mig, hoppas jag :)  va bara ett tal som jag inte gjorde ett a&b tal men de va helt cp xd
sen hade vi so, vi gick först igenom vad vi skulle läsa på till imorrn, å de tog halva lektionen sen b örjade vi lite med arbetet om australien med tabell å karta ;d sen engelska med mrs sompivski HAHA inte ens rätt stavat (AA)  jag gillar verkligen inte hon :/ asjobbig.. vi hade ett läxförhör på glosor som tog mer än halva lektionen , å de va j u som ett prov Oo å då är de meningen att man ska komma ihåg 25 ord utantill, utan att se varken de svenska eller engelska framför sig , utan vi fick förklaringar för orden.. å dom som inte vet vad ordet betyder ens? sen fanns där ord i meningen som va betydelse som man inte fattade Oo å på fredag ska vi ha ett till sånt, å så fick hon as mkt damp för att vi skrattade Oo hon är helt sär, tkr jag iaf.. :) är nog inte ensam om det xd
sen miiiddag, de va inte gott. fisk å potatis inge god sås till heller. -.-
men svenskan, sååå kul va det!!!  roligaste svenskalektionen på länge, jag lovar :) istället för att jobba eller läsa så satt vi å pratade, sen minns jag inte vad de va, men så började stefan  skratta asmkt, å då kom den där sirenen, å höll på i typ  3 minuter, shies my bacon, höll på att dö.. å så va jag pissnödig med så jag pissa nästan ner mig.aahahahah XD å lektionen fortsatte med skratt, å jag älskar att skratta :) denna "lektionen" kmr man nog att minnas, sen gick stefan ankan  också, haha kulkul ;) den här lektionen kommer nog också att bli uppdrage n på lärarmiddan haha ;D
å till sist hade jag gympa, tyckte inte de va kul:/ orkar inte skriva vad vi hade. men iaf i slutet hade vi volleyboll å jag sög riktigt hårt! fick inte ens en bra serv eller ett slag x) (a)
efteråt hade jag t värflöjt, fas t blev inget spelat utan vi ska ta de på fredag istället , förhoppningsvis är jag inte lika trött dåx)
 näe nu ska jag dra ner å göra klart matten, pappa ska hjälpa mig :) baybay!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0