stoffeeee!

har inget annat för mig, så tänkte ta å skriva ett inläägg om min stoooffelooff! :D de kan bli långt, men ska sammanfatta de (a)
helt klart bäst, underbarast av alla.. får en alltid på humör, blir bara glad av att prata med dig, allt är så bra med dig, finns ingen dålig sida .. iaf av de jag har sett så är de bara bra! :D
klart den bästa killen too, och jag älskar dig biiig much! :) finns så jädrans mkt att skriva om dig, å vet igentligen inte var jag ska bö rja, vi lärde känna varandra genom blip, vilken skit sida igentligen , men ändå inte (a) hittade ju dig där, vi snackade inte alls mkt i början sen blev de bara mer å mer- goodiegoodie! jag kanske hade varit en liten tråkigt kärring om jag inte haft dig? who knows ;) du gör mig så satans glad iaf, så att du vet :)
7 juni 2008 pratade vi med varande i telefon för första gången, de va jädrans kul, å du å din gulliga röst, haha :D sen den 18 juni så blev de vi, happy for that! kanske hade blivit rena rama idioten annars, haha (a) 
upprepar lite nu, men du är den bästa underbaraste finaste människan som finns i världen, jag vet att vi inte har träffats men jag tkr de ändå! och jag står fan för att jag tkr de, för jag är bara ärlig :) tror nog aldrig heller att jag varit så kär som jag är nu.. gud haha känns som jag är röd nu (A) :$ 
 men du är VÄRLDS bäst, hur länge kommer de att hålla? länge? hope it will, för jag skulle inte klara mig utan dig,
min bästa vän, ,. litar på dig till 110%
Christoffer Johansson, jag älskar dig!
you make me feel good ♥


/ diiin luusiiii!:D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0