suunny day!

kom nyss in, satt ute på studsmattan och gjorde fysiken :) duktig jag har varit, gjorde klart alla frågorna, go på mig! ;D
innan de så skrev jag ut bilderna till collaget :) blev inte så jätte många bilder men runt 12 eller nåt, inte räknat ;)
blir bara mindre och mindre läxor nu tkr jag, vilket är skönt :D
altarstensloppet på onsdag, jag hatar de, har bara sprungit de helt EN gång! i sexan va jag sjuk, i sjuan när jag sprang hela så sprang jag med brossan för jag visste inte vägen blir helt förvirrad :o xd å i åttan då förra året, så hade jag ont i foten så jag hoppade av efter 3 km eller nåt.. hur de blir i år får jag se, haha xd
har lagt till lite på bloggen, nedräkningar och datum å sådära :) men  byta header fick jag inte, näää.. så jag kmr väl att ha den ett tag sen kör jag nog lite på hif style! :D
ikväll så ska jag kolla på wipeout, säsongsavslutning ;o sen efter de är de .. ja vad är de? xD har ingen aning, minns faktiskt inte :/ nej juste, herre på täppan är ju slut så jag vet inte vad jag ska kolla på :o nån som har tips på vad man kan kolla på klockan nio ikväll? :)
good bye! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0