there's nothing else I can say

mooorningmorning! ;D
vaknade för en halvtimma sen eller nåt , minns inte riktigt. å då gick  jag ner å käka frukost, hiho, sen drog jagupp här på mitt rum. och just nu,  så skriver jag här å letar bilder till mitt projekt på bilden som ska va till ett collage som jag ska göra :) men sen funderar jag på om jag ska göra collaget på datan eller om jag ska ta vanligt skrivpapper, å då blir bilderna inte lika bra.. fan de suger att man inte har fotopapper x.x menmen , de får bli som de blir :)
vad jag ska göra resten av dan de vet jag inte , gör nog lite på fysiken om jag orkar och tyskan xd för om jag gör klart tyskan då kan jag göra annat på lektionen, å vi har nationellt på tisdag i fysik :o första gången man har det , så de är bara en test såklart- puh! mitt minne är ju inget vidare så ,haha xd och ifall man sku lle skriva riktigt dåligt så sänker han ju inte betyget! ;D
näe nu ska jag fortsätta leta bilder, så baibai! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0