toonight - dag-otto! :D

kom hem ifrån skolan nyss.. ja, vi fick "håla" på matten . (: så skönt att va hemma tidigt på en måndag för en gångs skull.. matten börjar igentligen om någon minut , å vi frågade ju inte birger utan vi frågade mikaela haha; D

på bildenidag så skulle vi va nere i bibblan ochkolla på niornas utställning, min klass plus 9b å 9c. blev faktiskt ändå nöjd med mitt collage (: fast jag hade inte chansen att ta kort på de för jag glömde (a) efter bilden så hade vi svenska och då kollade vi på en till film- poirot.. så blir att kolla på den nu lektionerna framöver. :) på matan va de sådär, kebabgryta eller nåt haha x ) ris till de.. avsluta med en knäckemacka as always ;)
direkt efter hade vi hemkunskap och då hade vi ett oförberett prov som gick uselt för mig :( ibland önskar jag att mitt minne kunde va bra, men icke så nicke de ska svika mig.. mkt sorgligt :/ haha.. och medans vi skrev provet så  hade vi gjort en kladdkaka innan som stog inne i ugnen då, så vi mumsa i oss den när vi gjort klart de, mumma va de! och sen fick vi sluta, FÖR DAGEN! yes :D
ska snart dra ut lite, å när ja gkmr in ska jag göra klart son och läsa lite på kemin (: för ikväll är de ju dag-otto och de har jag sagt nu 3 ggr, hahaha :D han är apkul enligt mig ..

nääe. nu ska jag dra ut faktiskt. adioos!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0