torsdag (:

vi började med kemi & fysik.. fick reda på vad vi fick på proven som vi gjorde i kemi itisdags, 2 eller 1 poäng ifrån mvg, så jag är nöjd. trodde att jag  skulle få sämre än vad jag fick  , haha x) e fter rasten hade vi nationellt prov i tyska- hörförståelse.. va lättare än vad jag trodde, ;d fast sist adelen hörde man nästan inte ens hälften av vad dom sa, menmen.. vi hade so efter och då  gick vi igenom lite mer i boken , och sen fick vi en uppgift som vi ska lämna in innan skolavslutningen ;) på matan va de korv buffé (gillar inte korv), och potatis, så jag tog potatis & potatissallad x)
på svenskan kollade vi klart på poirot alla som va med i filmen hjälpte till   att mörda förutom poirot & offret haha ;) självklart ju xd och sen va de dags för sista lektionen- slöjd.. jag daniella å sara gjorde våra pannband till utklädningsdan sen började vi på armband som jag inte ens orkade börja på haha, gjorde typ 3 trådar eller nåt.. trådarna ble ju nästan lika långa som mig :( orka sitta å dra i alla då ..
på vägen hem med daniella upprepa vi haha , som demonstranter ;) vi ska lxm gå å handla på netto imorrn så sa vi att vi skulle komma å bara: NETTO NETTO NETTO!! sen fortsatte vi så om allt vi sa haha, kul va de xD
och nu är jag ju hemma, kom hem från en kvart sen och mina skor har inte kommit (intressant) så bl ir att ringa imorrn dåju . xd
ikväll ska jag nog kolla på japangrejen sen criminal minds und sist viva la bam-----> SOVA!
innan dess ska jag kolla på idrotten, har prov imorrn som sagt..
tjingeling (:


Din kommentar
Postat av: danowella ;)

hahahahahahahaha, så du gillar nt korv ;) ? hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhha

2009-05-28 @ 15:51:11
URL: http://whoiam.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0