"what a wonderful woorld"

gooddagens ;) kom hem ifrån tvärflöjten nyss, spelade bara igenom låten en gång sen drog jag hem..

dagen började med biologi sen kemi, på kemin hade vi examensprov 73 frågor xd efter rasten hade vi so då pratade vi mest, sen engelska vi fick reda på engelskproven tror jag fick vg iaf fast hon rättar helt cp ändå .. på  matan va de tacokryddad fiskgratänd.. själva g rejset som va påsåg ut som spya så man tog ju bort de xd vi kollade vidare på poirot på svenskan.  sen gympa, va tråkigt idag måste jag säga.. först skulle vi gå/springa/jogga en runda, sen körde vi nåt me frisbee där man knappt fick frisbeen för alla killar skulle ha den, sen körde vi fotbollsbrännboll där jag gjorde helvarv 2 ggr av 2. men killarna i utelaget skulle ju tvunget va lite"coola" å köra straffar å så.. syftar på en person.. gick inte så bra kan jag säga för den personen..
ja som sagt, spelade bara igenom låten  en gång för vi ska ha konsert ikväll så skulle bara kolla att vi kunde den å sådära.. blir att sticka vid halv sju eller nåt, vet inte när jag är hemma.. missar väl ugly betty :/ wellwell..
har fortfarande inte fått mina skor som vi beställt, gått 2  veckor idag å deskulle högst ta de så jag väntar till fredag högst annars måste vi ringa för jag ska ju ha skorna till avslutningen :o
aja, ska läsa vidare nu i frida tidningen sen ska jag duscha (:
ciao!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0