will you catch me if I fall?

 blev ett senare inlägg idag.. orkade inte skriva innan idag när jag kommit hem.. hade faktiskt inget att skriva då, haha xd
kom hem vid tio över två, trodde poff skulle va inne, men ickesånicke, blir väl att dampa nästa gång då (a)
har nyss kollat på talang, va inte så många kul idag, förutom hon tanten som imiterade en massa, hahaha. snacka om seg xD haha.. tror jag sk a kolla på viva la bam om de är ikväll, just nu är de svampbob fyrkant (på mtv)
väntar på att matilda ska logga in, de v anåtmed internet, sen skulle vi cama igen ;d n yss platt at håret med, körde på lockigt i skolan, första gången på länge x) så kände att jag behövde platta de nu xd
pappa kom hem ifrån tyskland idag, så han köpte smarties till mig, de är fasen gott! :D så har mumsat på de idag, istället för massa annat godis, om man tar bort de sura jag åt innan (a)
nääe, nu ska jag inte skrivam er. kanske blir nåt inlägg senare om de händer nåt kul, who knows ;)
baibai!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0