-tomt-

godmööörning :DD hahahahaahahah jag har svårt att va seriös nu som ni märker. jo jag har faktiskt sovit :) men jag blir lite koko efter jag har vaknat, men de är inget ovanligt :D jag försöker att skriva normalt dom andra gångerna jag skriver för annars finns de risa k attt varje inlägg blir såhär, å de ka nva jobbigt att läsa :OO för ja. ahahaha..
har egentligen ingenting att skriva.. men idag så ska ju alla spela sina sista matcher i allsvenskan.
hif möter ju elfsborg, sen är det ju match om guldet mellan ifk göteborg  och aik, själv tkr jag aik ska vinna. jag gillar inte dom annars, men bättre att aik vinner är göteborg :D okej ska jag va helt ärlig så bryr jag mig inte så mkt om det.. de jag vill är att hif ska komma före malmö i tabellen, därför måste hif vinna eller spela oavgjort, och om hif vinner gör de inget om malmö spelar oavgjort, vinner eller förlorar. men om hif spelar oavgjort, då måste malmö förlora eller spela oavgjort för att hif ska komma före.. ja juste ,malmö möter brommapojkarna..
haa jag orkar inte skriva mer, ska in å se om 's' eller mr. kachjak som han sa hahahahaha xD
okej, ska inte störa mer nu.. hörs antagligen sen.efter matcherna, lägger jag in hela tabellen om hur allsvenskan sluta :D
PUSS!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0