aaaaaaoo..

jag ärhemma nu.. okej, jag ska berätta varför :o
hade följe med daniella imorse , för vi skulle ju va tidigare i skolan . blåste somfan, vifick värsta rycket. så skulle vi gå över vägen och d: vi går över nu. så när vi skulle gå över så kom de en bil å d: nääe vänta. sen direkt efter: äh skit samma. hahha.. aja. kom till skolan satt å väntade med henne tills hon började sen gick jag till torget så mötte jag emilia å wilma, och putte å elli.. så lite innan kvart i nio, så gick vi till komvuxhuset, anmälde oss, senfick vi sitta i ett rum  åvänta. å jag är så rätt för sprutor alltså, så elli gick med mig in, vilket stöd alltså, haha. jag menar det :D vissa säger att de gjorde jätte ont, elleratt dom kände jätte mkt, å andr säger att dom inte kände något alls. men jag kände bara ett stick x) aja.. vi gick å satt oss i det där rummet igen, sen började jag må illa , blev skityr.. så emilia fråga om hon skulle hämta nån av dom som vadär, så då kom en å fråga hur jagm ådde å så,sen kom doktorn å jag såg typ ingenting, allt vavitt x.x så vi skulle gå till de vilorummet som va där, dom fick ju stödja mig.. sen helt plötsligt vakna jag när jag låg i sängen, alltså hade jag svimmat då på vägen. sen fick jag ligga kvar där inne i kanske en halvtimme eller mer, sen fråga hon ena sjuksystern om där va nån vi kunde ringa, för vi tyckte de va bättre att jag drog hem istället för att sitta i skolan å inte må bra.. så morfar kom å hämta mig, så va jag hos dom ett tag tills mamma kom.. å nu är jag hemma. mamma å pierre hämtar förtillfället min cykel, för den står ju kvar på stationen. sen skulle dom till ica, så skulle jag få julmust :D å självklart blir de tacos till middag :)
hm.. nu har jagi nte mer att skriva .. kanske blir ett inlägg senare om jag orkar. tror jga ska vila lite nu, dom sa att jag skulle det & äta lite imellan åt. så ja, vi hörs! puss ♥

Din kommentar
Postat av: NERIKSSON

SV: Härligt :) jo allt är bra med mig !

2009-11-04 @ 18:27:06
URL: http://neriksson.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0