amerikansk...

yes, jag spelade ju amerikansk bowling idag, första gången x) eller jag fick träna en serie på det i torsdags, men idag vare match. va först inspelning i 5 eller 10 min, sen skulle vi spela 2 serier. sen gick vi upp sen va de dom andra i lagets tur då spela dom 4 serier direkt, och sen spela vi våra 2 sista. och vi mötte då osby tror jag det va haha.. men iaf, vi vann med 11 - 9. och mina serier såg ut såhär: 199 161 129 162.
ja min tredje serie sög verkligen, men fick ihop 651 sammanlagt. vi va då 16 st som spelade om man räknar med dom från mitt lag å osbys , och då kom jag 4a av alla x)
men ja.. ha rinte mkt mer at skriva nu än att jag måste plugga har nåt slags prov imon i historia å jag har inte kollat nåt på  det, x) så ja vi hörs!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0