baaaah

tidigt inlägg idag.. borde egentligen ha stuckit nu.. men precis innan jag skulle in å göra mig i ordning kom spyan högre upp ihalsen å jag började bli yr. å mitt huvud gör fortf ont.. jag vet att jag varit borta mkt från  skolan nu dom 2 veckorna. så jag måste ju ta igen resten av veckorna vi har kvar vilket är typ 6 st. ska försöka att hålla mig så frisk som möjligt så att jag slipper att vara hemma.
men nu dom här tre dagarna, så tror jag nog att de är biverkningar ifrån sprutan. å plus så är de ändå en del som blivit sjuka av den, så ja..
men nu ska jag lägga mig å vila tror jag, iaf försöka x.x
å så ska jag se om man kan kolla reprisen av ema, för jag va så snäll å kollade på bb med micke haha, så kul ;d
aja. vi hörs väl senare iguess. pusshej!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0