bwwwa

hallooooo, sitter i skolan å har de tråkigt :OO näemen.. dom andra är på matanå emilia är nånstans hha. börjar kvart i med form å då blir de att dra tidigare därifrån så att man hinner med tåget, så jag är hemma till halv tre senast, å då ska jag sova. sen blir de att pratame bästavän å alex antar jag d;
FÖRESTEN, ni vet väl att de är ny säsong av 90210 & the secret life of the american teenager ikväll? det börjar 20.00 å slutar vid tio (på tv400), och de får jag ju självklart inte missa. så det blir ingen morgan för mig ikväll, mkt sorgligt faktiskt. han är ju min å mickes största idol :O men får be pappa spela in, om de inte går repris? nån som vet nåt om de? tellme! ;)
okej.. nu har jag inte mer att skriva. men tror kanske att jag börjar komma in i bloggandet igen, känns nästan så iochmed att jag skriver så pass mkt nu. okej så mkt kanske de inte är men mer än vad jg skrivit dom senaste dagarna iaf :o haha. menee, vi hörs väl kanske senare :)
puss ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0