:D

wuuuhu godmorron, vakna för en halvtimme sen. nyss käkat.
sitter å nördar lite musik nu, lägger in den låten snart :D
sen s å har jag ingen aning omvad jag ska göra idag, tror inte de händer nåt spec. så blir väl kanske en del film eller nåt, om jag inte är allt för nördig ips idag haha.. och ikväll är det ju körslaget! semifinal: ola, roger & stefan kvar. ola ska ju  lätt vidare, så glöm inte att rösta! slänger in nummerna sen haha (a) ragga rö ster får man väländå? haha (a)
aja.. ska se om där e nån skräck eller så på tvn ikväll, de enda jag har lust att kolla på haha. fast roligare när man kollar på dom med alex ju , som med swarmed. den va ju verkligen läskigt, verkligen . haha nej nu vaj ag inte se riös :)  den är inte alls läskig, men d eär ju vad jag tkr, kan säga att om ni vill se den, så garvade jag mest under hela filmen, å så är det en del ge tingar med i den haha, roligare än den spindel filmen iaf :O
menmen.. kommer snart med dagens! :D
så vi hörs snart, puss ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0