faaaakk

har inte orkat skriva nåt inlägg innan idag. men skr iverl ite kort om dagen iaf :D
va i  bowlinghallen vid 10 , matchen börja tjugo i. gick skitdåligt för mig, fick bara 534 på fyra serier ._. och plus så förlora vi, men vi mötte deras a-lag :o aja .. sen kom jag hem sov typ två timmar sen upp å hoppa hahaaha. daniella kom sen vid sex, satt här uppe en halvtimme typ sen film, blev wallander: läckan. den v abra, bra engelska hade dom ju också verkligen! :D hahaha.. sen upp här igen å hon åkte hem  vid nio :o
å nu pratar jag micke, får väl passa på att tacka för att han finns, haha , men han är min bästa vän. så nu vet ni det! :D haha, näe men nu ska jg dra mig här ifrån hade bäst.! PUSSS

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0