hallååja

& godmorgon ;)
blev att glo på typ 3 olika filmer igår med micke haha. kollade slutet på desperate hours , fast jag fattade inte så mkt.. sen efteråt va det comedy fight club fast de va ju inte riktigt nån film men iaf.. när det va slut glodde vi på lost and found, den filmen va riiktigt sjuk alltså men ändå kul hahhaha.. sen kollade jag på when a stranger calls, alltså.. jag bruakr inte tycka skräckisar är läskiga utan jag sitter å skrattar annars. men när jag glor själv är de en helt annan grej som den sista halvtimmen i filmen va så jäävla läskig trodde jag skulle pissa ner mig :O hoppade in till eller så, utan de hände grejer som va läskigt haha, men jag kan ändå tänka mig att se en igen haha (a)
aja.. kom i säng lite innan 5, va tvungen att klara upp vissa grejer, hade inte kunnat sova annars :o å så vakna jag halv elva idag, å nu är jag snart klar.. ska bara platta håret lite å sen är jag typfärdig, å då åker vi till hbg. ska till ikea å sådära för att kolla på säng till mig, sen ska vi in på väla å familia också tror jag, mamma ä rtidig när de gäller julklappshandlandet :O haha..
skriver nog mer när jag kommer hem, så ni får ha det så bra! puss ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0