how to save a life

blir ett morgoninlägg idag ändå.. blev nyss klar, trodde´inte klockan skulle va femöver, utan kvart över haha. men inte säkert heller att de blir not inlägg senare, så  jag skriver nu ifall om att hah x)
ska dra vid kvart, tjugo över, så får jag se om jag går eller cyklar eller åker :o börjar ju inte förrän vid 9.40 idag, å idag så får ma n också ta de enskilda kortet om man vill, men jag ska inte. för de första, min lugg är för lång, å den är bara ivägen :o sen vill jag heller inte, gillar inte fotografen x.o vi skulle ju ha fått ta våra enskilda samtidigt som när vi tog klasskortet, å plus så har v i inte fått dom heller. aja..
börjar med matte, å igår räknade jag ju ikapp dom så duktig som ajg va x)  å sen engelska, mat, form , historia å så slut.. vi får sluta tidigare på historian idag, fö rhan skulleiväg så vi drar vid tio,fem i tre så vi hinner med tåget som går 4 över..
å sen när mamma kommer hem ska hon hjälpa mig med historian, hittar inte de jag letar efter x.x men tur som va kan jag skicka in de via mejl på söndag hahah. för hanskulle ha läst de innan lektionen börja på måndag ;) men ska ändå försöka ha de klart idag :o inte för jag tror att jag kommer lyckas med de, men ska försöka så att jag kan renskriva imorrn iaf :)
hm.. kommer inte på mer attskriiiva :o å jag är jätte trött, de kom ett sånt slag mot mig nyss med trötthet hahha, så ska se om jag kan äta nåt litet så piggar upp innan jag drar vilket är om nån minut :o så ja, vi hörs kanske senare! Pussheeeeeeeeeeeeeeej

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0