its raining men & drei monaten! ;*

hejhejhejheeeeeej :DDD
kom hem  för en halvtimma sen, fick cykla i regn :( de gillas inte. gillar bättre när det är sol :'D
hahaha, skrev ju när jag va i skolan.. jag å emilia kom försent (a) vi trodde vi började ett, men de va på onsdagar.. alltså, vibörjade kvart  i ett. men de gjorde inte så mkt. dom pratade ä ndå bara mest x) å jag började rita lite på hur jag ville att min ljusstake skulle se ut , kom på lite grejs d; sen prata vi ockås en massa haha..
juste, jag  å emilia pratade med en kul kille på omegle hahahahaha :DD:D hna va väldigt pervers av sig om man säger s å:O men mer säger jag inte:D nästa vecka.. eller va vi nu sa haha..
nu sitter jag å funderar på om jag ska kolla på bring it on 3, eller om jag ska göra annat :o tror också de har kommit ut en ny del av heroes idag, men d får pappa fixa till mig när hna kmr hem. så då blir det isf att jag kollar på det ikväll eller imon, beror på vilket jag orkar x)
jag har inte så mkt mer att skriva, blir ju mest om mina dagar i skolan. men ni kmr ju inte på nåt annat som jag kan skriva om så vad ska jag göra ? :D hahaha.. handlar ju ändå om min vardag (a) men jag kmr säkert på nånting nångång, om  ni inte kmr på nåt åt mig (a) nej nu ska jag va snäll haha.. men ja, skriver kanske senare. puss ♥


visste inte vad jag skulle ta för bild (a)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0