men guud1

har rast till två, klockan är fem i ett just nu. JÄTTE KUL! :D  ....... eller inte x.x
som ni förstår så sitter jag is kolan, slutar typ tjugo över tre, håller på me nån provsak på bilden, så om jag inte bli klar tills vi slutar ska jag sitta kvar å göra på den.annars går jag såklart, får se om jag går till datan på torget för här i datasalen brukar de va låstdå :o men ja, får se vad jag gör. för om jag är för varm vill jag inte va inne, dåsitter jag heller uteå väntar på tåget å plus så är de fint väder ;)
när jag kommer hem, vilket är vid halv fem , så blir de att käka lite sen sitta lite vid datan å sen drar jg till bowlignen som börjar halv sex,å när jag kmr hem därifrån ska jag göra historian, ska försöka få så mkt så att jag kan renskriva på datan imorrn :o annars har jag till söndag på mig x) å sen måste jag hinna duscha också x.o aja, de får jag ta å göra innan mammas pojkar börjar, så ja jag har runt 1 timme på mig att fixam ed historian, om jag inte gör lite efter mammas pojkar då förstås, beror ju på hur mkt jag har att skriva om xp
å imorrn så är det fredag igen! WOhO! ås en lördag, fna..jag kan inte åka till sthlm, vill se ola :/ men jagkani nte buuhu ;o 
hm.. nu vet ag ite vad jagska skriva mer haha ..  tog faktiskt inte tio minuter föratt  skriva detta inlägget (a) wilma lånadedatan hha..
nej nu ska jag dra från bloggggeeen, hörs kanske senare. adios ;D

Din kommentar
Postat av: peter

fin blogg

2009-11-12 @ 14:38:43
URL: http://[email protected]

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0