ohyes :D

har faktiskt varit duktig på att uppdatera idag ,eller va tkr ni? :D:D:DD
har pratat med micke ända sen jag kom hem från skolan, visste ni att jag känt han i 3-4 år? :D länge ju :)
inte pratat med han på länge, så ja behövde de lite ;d
kollade på ullared med han eller vad man ska säga hahaa, MORGAN FTW! :D hihihi . å nu kollar jag på csi säger vi.. jag kollar inte direkt men kanalen är på :OO sen vid halv elva blir de silent library, å så antagligen prata me mr kachjaak :D
okej jag orkar int skriva mer nu, helt död :DD:DD de märks , för ja gblir koko! : )
men vi hörs imon PUSS! :D

Din kommentar
Postat av: Justine

sv: ju det är bara bra med mig..fast hade en lång dag.. hur har varit din dag då? har du gjort nåt rolig? kramis

2009-11-02 @ 22:37:34
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Angelika

Va trevligt =D kul att du uppdaterar mera

2009-11-03 @ 12:48:16
URL: http://femtonextra.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0