snark!

tjeeenamors ;D
 kom nyss hem kan man väl säga, har lite sårt att skriva på tangentobrdet me nde ärmsä nog lite. ursäkta den dålaiga stav ningen, men mia nfingrar är typ is så kan inte trykca så jätte hårt på tangentorbdert även om jag försöker eller så krm boktstävrena i helt fel ordning.. och jag orkar inte ändra , är för trött för det allvarli gt. känns bara så jobbgt att ändra haah.
nej men, de enda roliga idag va gympan. först hade vi innebandy där jag ifc k lite för mkt sväng när jagsku lle springa haaa så jag  trilla nästan, sen efter  hade vi trasbandy, väldigt skrattretande för min del, kunde inte sluta skratta :D sen sluta vi. gick tll sattionen å väntade på tåget i typ 45 min. så jävla kallt de är ute alltså, trodde jag skulle frysa ihjäl x.x hjälper inte ens att jag har en t-shirt tjock tröja å vinterjacka på mig fryser ändå .s men de blåser ju ockås usch! ajag vill ha värmen tillbaka för tillfället :D
menmen.. tänkte jag skulle sova nu när jag kom hem, så jag ska nog göra de efter jag ätit om jag inte kan dra mig ifårn datan tidigare ikväll, svårt att gån är man pratr med alex :( sen precis när jag skulle gå såk om lindaockså å de är inte hur lätt som helst att gå då :O jag lovar hahha.
näe nu ska jag inte skriva mer :D puss!

Din kommentar
Postat av: NERIKSSON

Hej :) Fin blogg!

Allt bra med dig?

2009-11-03 @ 20:52:49
URL: http://neriksson.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0