varning! :o

haha.. inte smart att läsa detta för er som gillar jesus eller vad man ska säga :D
men iaf, detta samtalet kom när jag å mamma prata om vad jag skulle ha i mitt fönster nu till julen.

mamma: vill du ha en ljusstake i fönstret?
jag: *skaka på huvet*
mamma: vill du ha en stjärna som står som i vårt fönster?
jag: *skaka på huvet*
mamma: vill du ha nåt som hänger?
jag: *nickar*
mamma: vadå?
jag: jesus :D
mamma: O.O

hahahahahaha ja det där är min  humor, (a) sen om andra tkr de är kul de är en annan grej ;)

btw, för att de inte ska bli helt fel för er, så menar jag, jesus hängde ju faktiskt på ett kors haha x)

Din kommentar
Postat av: Linda

hahaha :P

2009-11-10 @ 16:42:35
URL: http://lnsmycken.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0