wihi :D

är hemma noooo, eller ja det har jag varit ett tag :D
men ja.. jag skrev j u på historian, sen efter svenska där vi kollade på låt den rätte komma in, haha tyckte den va kul :) fast vi ska kolla de sista på den på fredag ;D och sen  hade vi mat , sen form.. där elli tejpade emilias hand haha. jag åelli gick tidigare för att vi skulle hinna med tåget.. mamma hämtade mig vid stationen d å vid halv tre, så åkte vi till ica, träffade elli där igen varnade hon  om biologi inger haha, men alltså vår biologi lärare som vi hade på ct ;) aja.. fick köpt julmust (ovanligt) och lite godis som jag ska ha till ikväll haha
. ikväll då är det ju först ullared, MORGAN FTW! :D efter ädet ingenting, men sen silent library å bb, som jag åmicke ska kolla på som förra måndan :D vill bara få klart för er som läser det hära, att micke är en av dom bästa vännerna som jag har, han lyssnar alltid! :)  bra vän det dära! ;D
hm.. ska snart ner å äta....... pannkakor hooohooo, skulle tvunget göra 3 st sa mamma, och de har jag redan gjort :D
och nu väntar jag påa tt alex ska komma tillbaka :O sankar han redan serni :/ höhö.
men nu ska jag gå ner.. lägger in ett inlägg till, lite av min humor kan man väl säga :D
så ja skriver de om 5 min tror jag hahaha, o m v i inte ska äta precis nu efter :o hahah
men vi hörs snart iaf! PUSS

haha läskig bild jag vet, hade lite tråkigt igår (a)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0