x.x

godmorgon! eller finns det nåt folk som inte ens gått å lagt sig ännu så att man får säga godnatt? tellme, haha..
vet egentligen inte varför jag skriver, skulle bara in å kolla en grej men nu harj ag hamnat här å håller påatt skriva ett inlägg? hah, jag börjar bli gaaaaalen. nej men, jag är sjukt trött, gick upp för 45 minuter sen. anledningen till det är att jag måste g å upp tidigare för linserna :o illa om jag inte får i dom ju, så jag måste ha extra tid. och ja, jag har fått i dom.. ska snart in å göra mig i ordning , eller ja direkt efter jag skrivit detta inlägget ;D
blir att dra ner till stationen typ tjugo över/fem i halv, sen möter man daniella där, följe itll skolan trorja ahaha.. å sen börjar jag med gympa, orkar inte :(( är för trött alltså, men hade varit värre om jag sovit mkt :o men jag kmr väl få en massa energi senare , haahaha..
nej nu ska jag in å fixaaa .. bubaui!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0