yesboxx..

kom hem från skolan vid halv två, ingen bild på eftermiddan.. vi fick en uppgift ist att vi skulle rita av typ offentligt folk eller va man ska säga. så jag å elli ritade av nåt folk på tåget när vi skulle hem haha.. aja :D
fick skolkortet idag, tog inget enskilt så bara med klassen & dom redigerade ju inte bilden lite heller. man ser ju att den är redigerad, fy :s så tänkte bjuda på de kortet nu.
och jag vet att de är suddigt, men de blev inget bra kort me kameran för blixten va ivägen hahå de blev för mörkt annars, så jag tog med mobilen
;) iofs hade jag inte behövt ta med vga har ju större upplösning annars, men så segt att ta kort med de. ja där fick ni veta ointressant fakta, woho. hahha :D menmen, vid kvart över fyra drar vi till stidsvig, ska klippa å färga, passar på att noppa ögonbrynen då också. haha hon gör de åt mig, lat jag är va (a) hahahahaha.. aja . vi hörs nog sen :D BAI!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0