zzzZz

har ingen aning om detta inlägget blir långt eller kort haha..
men iaf. kom hem från hbg för en halvtimme sen ungefär, fick köpt ett laptopstöd.. å när vi va inne påväla å fikade, vaniljsnäckan va jättestor, å chokladbollen också, blev ju mätt efter ha lva :o haha. men när jag satt å åt så såg jag en snygg jacka på levi's, å just nu försöker jag hitta den på internetshoppen, men går inte såbra, :O orkaden ämligen inte gå in i affären haha..
vi drog till mormor & morfar efteråt, fick fika där också xD sen drog vi hem . å nu sitter jag här pratar med alex <3 fast han är brb just nu :/
blir att kolla på vem kan slå filip & fredrik ikväll, sen kanske sova. har ingen aning :D
antingen h örs vi seanre eller imorn så ja, PUSS! ;D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0