30/10

go morrn folks .
vaknade för lite mer än en halvtimme sen, bara ätit frukost änsålänge haha.. aja, skönt å sova lite längre idag, iochmed att jag va så jävla trött igår och de vill jag ju inte vara ikväll? näääe, för då ska jag till daniella, nu får jag inte glömma de jag skulle fixa bara :O haha.
har memoriserat upp ett tidsschema  i mitt huvud s å att jag ska hinna de jag ska göra (a) men tänker inte rabbla upp de här, blir för jobbigt att läsa :D men snart ska jag in å  g öra mig iordning iaf å fixa med linserna x)
å vad jag ska ha på mig har jag redan bestämt typ, blir nog de jag köpt på ullared sen är frågan, ska jag ha mina svarta tights eller ljusa jeansleggins, kan fan inte bestämma mig haha :o men de blir som de blir x)
hm... har faktiskt inte mer  att skriva, så. hejdå! d;

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0