bad!

iknoow, har varit dålig uppdatering idag. men har varit så sjukt jävla trött.
tänkte att jag skulle skriva förut, men orkade helt enkelt inte :/
men började skolan tjugo i tio idag iaf, sista sovmorronen på måndagar (iochmed att tvåorna haft friluftsdag), men de betydde att vi började med historia, å jag tkr de är så sjukt tråkigt :o speciellt när man intepratar om nåt intressant haha. de enda som varit kul idag va väl på formen, då började jag med min lergrej hah, vi skulle skulpturera i lera hur vi ser på gud, lätt för dom som inte tror på nåt. och eftersom jag inte har nån fantasi när man ska rita nåt så började de först med att jag ritade ett fyrkantigt huvud, och så frågade jag emilia å hon: rita en ölmage. så då gjorde jag det, den blev riktigt fräsig ;)
så jag börajde att skulpturera då haha, å så tyckte elli att den skulle få hängpattar också om man nu har ölmage , så får se om jag gör de på onsdag x) fick ju gå tidigare från de också iochmed att jag skulle hinna med tåget 14.04 ,  å då va  jag hemma runt halv tre och då minns jag inte alls vad jag gjorde.
drog ner på ica senare å köpte ben&jerrys , blev vanilla toffee crunch den är mums! :9
meeene har inte mkt mer att skriva än att jag ska sova snart, nångång. om jagorkar. vet att de är sent, men ju mer jag sover desto tröttare är jag- jag vet jag är konstig! :o
men ni får ha de så bra, adios ;D


hm, jag för ett år sen x.x

Din kommentar
Postat av: Carolina

Fin blogg :)

2009-10-05 @ 22:47:47
URL: http://justbreath.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0