go' morrn...

eller säger man det? klockan är ju  ändå efter 12, men vissa kanske nyss vaknat- vad vet jag (a)
ska snart ner & sätta imina linser å sen blir de lite fix haha, ska ju ner å ta kort för mitt id kort, och sen drar vi till körskolan för att kolla synen. sen är det bara å vänta på några brev sen får jag övningsköra (a) bäst att ni håller er inomhus när jag är ute å kör :O hahhaha!
närj agk ommer hem så blir det att kolla på ett avsnitt av heroes, fick ett nytt idag. är redan inne på säsong 4 avsnitt 6 (a) men de är ju bra! för först g illade jag inte serien alls, sen fastna jag helt plötsligt för det när de gick fullt med avsnitt på tvn.. sen har de bara blivit mer å mer, jag va efter med typ en hel säsong haha, men kom ikapp på 2 dagar, sen väntar jag bara på nästa & nästa avsnitt :D
eller är det bara jag som tycker heroes är bra? :O
aja.. blir också att fixa lite bilder, fick en på matilda som jag ska göra om (a) dom blir verkligen scary ;) hahaahha.. nej, nu ska jag gå ner.
hörs antagligen sen, puss! ♥

Din kommentar
Postat av: Sofia - En personlig fotoblogg

Fin blogg du har :)

2009-10-26 @ 19:03:44
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/
Postat av: Sofia - En personlig fotoblogg

Sv; Tack :) Allt bra?

2009-10-26 @ 21:11:29
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0