innan jag städar-

 

DEN HÄR VECKAN HAR JAG...

MAT
[x] Ätit frukost
[x] Ätit lunchen i skolan/jobbet
[x] Ätit onyttigt
[ ] Spytt av någon mat
[ ] Fått ont i magen av maten
[x] Ätit soppa
[x] Ätit kött
[x] Ätit fisk
[ ] Ätit vegetariskt
[x] Ätit potatis
[x] Ätit ris
[ ] Blivit bjuden på middag
[ ] Ätit på restaurang
[x] Ätit godis
[x] Ätit kakor
[ ] Ätit chips
[ ] Ätit popcorn
[x] Ätit frukt



DRUCKIT

[x] Vatten
[x] Sodavatten
[ ] Mjölk
[ ] Saft
[x] Läsk
[ ] Vin
[ ] Öl
[ ] Te
[ ] Choklad
[x] Juice



UTSEENDE

[ ] Klippt håret
[ ] Färgat håret
[ ] Sminkat mig
[ ] Tagit bort smink
[ ] Burit smycken
[ ] Burit accessoarer
[ ] Tänkt på att matcha mina strumpor med övriga klädseln
[x] Duschat
[x] Använt en väska
[x] Använt hårspray
[x] Använt deodorant
[x] Använt parfym
[ ] Använt bodylotion
[x] Använt schampoo
[x] Använt balsam
[ ] Använt lipsyl
[ ] Använt solkräm
[ ] Nagellack



KLÄDSEL

[x] Jeans
[ ] Udda strumpor
[ ] Stövlar
[ ] Regnkläder
[ ] Sportiga kläder
[ ] Mössa
[x] Vantar
[ ] Plagg som egentligen tillhör det andra könet
[ ] Samma kläder som igår



PLATSER
[x] Vart borta hemifrån
[ ] Sovit borta
[x] Vart i skolan/på jobbet
[ ] Var på ett ställe jag inte varit på tidigare
[ ] Vart på fest
[ ] Vart på kalas
[x] Vart på fika
[ ] Vart på picnic
[x] Vart på bio
[ ] Vart på gym
[x] Vart på biblioteket
[ ] Vart i affärer
[ ] Vart i träningshallen
[ ] Åkt buss
[x] Åkt bil
[ ] Åkt flyg
[x] Åkt tåg
[ ] Åkt tunnelbana
[x] Cyklat
[ ] Joggat



ÖVRIGT

[x] Sett på TV
[x] Lyssnat på musik
[ ] Laddat hem en låt
[ ] Köpt en skiva
[x] Tittat på en film
[x] Missat något jag velat se på TV
[ ] Läst en bok
[x] Läst en dagstidning
[ ] Läst en kvällstidning
[ ] Läst en serietidning
[ ] Målat
[x] Tecknat
[x] Fotograferat
[x] Kollat på foton
[ ] Stickat
[ ] Virkat
[ ] Sytt
[x] Bloggat
[ ] Skrivit brev
[ ] Skrivit dagbok
[ ] Skrivit en berättelse
[ ] Pysslat
[ ] Gjort en hemsida
[x] Varit online på msn
[ ] Sorterat frimärken
[ ] Städat
[ ] Bakat
[ ] Lagat mat
[ ] Läst läxor
[ ] Pluggat på prov
[ ] Tränat
[x] Dansat
[x] Sjungit
[x] Visslat
[x] Knäppt med fingrarna
[ ] Spelat något instrument
[ ] Spelat ett sällskapsspel
[ ] Spelat datorspel
[ ] Spelat PS
[ ] Spelat kort
[ ] Spelat ett bollspel
[ ] Vunnit i något
[ ] Förlorat i något
[x] Tagit hand om ett husdjur
[ ] Tagit hand om någon annans djur
[ ] Räfsat löv
[ ] Skottat snö
[ ] Sopat trappan
[x] Hämtat posten
[ ] Vattnat rabbaten
[ ] Rensat ogräs
[ ] Målat om staketet
[ ] Reparerat något mekaniskt
[x] Saknat någon
[x] Älskat någon
[ ] Haft sex
[x] Sagt "jag älskar dig" till någon
[ ] Ljugit för någon
[ ] Gjort något olagligt
[x] Skrikit åt någon
[x] Kramat någon
[ ] Kysst någon
[x] Skakat hand med någon
[ ] Givemefiveat med någon
[x] Gjort ett handtecken åt någon
[ ] Himlat med ögonen i samförstånd åt någon
[ ] Slagit någon på käften
[ ] Sparkat någon
[ ] Klappat någon tröstande på ryggen eller huvudet
[ ] Fått ett MVG
[ ] Fått ett IG
[ ] Haft kvarsittning
[ ] Fått skäll av en lärare
[ ] Skolkat
[ ] Spytt
[x] Spottat
[x] Hostat
[x] Nyst
[ ] Snutit mig
[x] Hickat
[ ] Harklat mig
[ ] Rapat högt
[ ] Suckat högt så att någon kommenterat det
[x] Gråtit
[x] Skrattat
[ ] Haft andningssvårigheter
[ ] Varit sjuk
[ ] Tagit medicin
[ ] Svalt ett piller
[ ] Tagit en spruta
[ ] Satt på ett plåster
[ ] Satt på en skyddande salva
[ ] Varit med om en olycka
[ ] Önskat att jag var död



PRYLAR JAG ANDVÄNT

[x] Kam
[x] Plattång
[x] Hårtork
[ ] Rakapparat
[ ] Kaffebryggare
[ ] Tekokare
[ ] Brödrost
[x] Mobiltelefon
[x] Miniräknare
[ ] Ficklampa
[ ] Mp3/iPod
[ ] Freestyle
[x] Radio
[ ] Headset
[x] Webcam
[x] Mic
[ ] Elektrisk tandborste
[x] Väckarklocka
[ ] Massageapparat



JAG HAR TRÄFFAT

[x] En vän/flera vänner
[ ] En fiende
[ ] Ett ex
[ ] En person som jag inte känner så bra men gärna skulle vilja känna
[ ] En f.d. bästa vän
[ ] Min partner
[x] En gammal klasskompis från lågstadiet
[ ] En kändis
[ ] En total främling som jag pratade med
[ ] En ny människa som jag lärt känna rätt bra
[ ] Mamma som jag inte bor med
[ ] Pappa som jag inte bor med
[ ] Syskon som jag inte bor med
[ ] Mormor
[ ] Morfar
[ ] Farmor
[ ] Farfar
[ ] Kusin -
[ ] Pyssling
[ ] Annan släkt


Din kommentar
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra :)

Va gör du då?

2009-10-04 @ 15:59:52
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej , hur mår du idag ? :)

2009-10-04 @ 16:22:51
URL: http://pruttbarn.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0