julmust <3

tjatja d;
sitter här i sängen och gör ingenting.. ska snart äta, och efter de blir de att plugga engelska, har prov imon. har bara kollat lite på de i skolan, nej jag brukar inte va ute i sista sekunden me att plugga på prov, men jag tycker inte de verkar så svårt, iochmed att jag översatte hela texten i skolan, för vår lärare sa att om vi förstår texten så klarar vi provet, så de är ju bara att översätta texten då , så därför blir de att jag bara plugga idag ;)
aja.. efter pluggningen blir de att duscha. å sen vet jag faktiskt inte vad klockan kommer att va, men om ifall att, är de nån som vet vad de är på tv ikväll? för själv så har jag ingen aning x)
och om jag hinner ska jag också göra min bakgrund till min lergubbe i illustrator, men bara om jag hinner alltså. fårse om jag tar kort på lergubben när jag tar fram den i skolan, inte för att den blev så bra precis hahahaha, men den är söt ;D
meenee nu ska jag fortsätta att läsa frida tidningen som kom igår :) puss!

btw, titta vad jag hittade när jag va på ica. julmust <3


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0