katt i träd..

heheeeeeey D;
kom hem ifrån klippan för lite mer än en timme sen, va ute lite med katterna då. på synundersökningen, så skulle jag ju först kolla utan linser , hahhaha kände jag mig blind eller vad? hahaa, såg fan bara första raden, ojdå! x.x sen fick jag i med linserna, å då såg jag typ nedersta raden haha (a) och sen skulle jag kolla på nån röd prick å så blinka de åt sidan så skulle jag säga vilken sida det va, sen fick jag åka hem ;)
har börjat läsa på frida tidningen som kom idag, å för er som inte får tidningen så va foki med i den idag, om ni vill läsa så är de bara att köpa den på torsdag D;
som sagt jag va ju ute när jag kommit hem, chivaz klättra i träd och cizzie va lite sur? skulle lyfta upp henne å hon värsta morra åt mig å ville rivas. hahaha.. sen blåste jag iväg lite löv också som hon hoppade efter, naw ;)
passade på att ta litelite bilder, och just nu så skulle jag vilja ha en systemkamera ;o uuaaa ..
hahhaha juste fick en kul bild på chivaz, så söt! haha
vi ses  när vi ses , hahahaa! puss




"titta, jag kan också fula mig"

Din kommentar
Postat av: Sofia - En personlig fotoblogg

SV; Ja det är bara bra :D

2009-10-27 @ 17:35:20
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0