lång vilotid eller?

huhuu godmorron på er, sitter här  å äter frukost :o somsagt orkar inte äta där nere haha..
juste.. min rubrik haha.. igår när jag prata med alex å jag sa att jag va helt död, så tyckte han att jag skulle vila, men jag ville inte det, men iaf.. la mig i sängen för att vila vid nio,  kan ni gissa när jag vaknar? 4.22 , j ag brukar aaaldrig vila sådär länge , de va ju mer än som om jag sov :o så jag fick gå ner å ta ut linserna å göra mig iordning då, och sen skulle jag sova påriktigt haha. och då vakna jag faktiskt halv tio, så 12 timmars sömn har jag fått, men är ändå trött? hm.. blir väl piggare under dagen antar jag haha.
änsålänge har jag inte hunnit med såmkt, har ju trots allt ändå varit uppe i 40 minuter så ska man väl inte ha hunnit sååå mkt? , precis :D
har inte alls några planer för dagen heller, så blir väl nån film när pierre lämnar tvn x.x han köpte nämligen fifa 2010 igår å hans xbox funkar inte i sitt ru m s å han ockuperar tvn här nere.. lämnar han den inte så blir det att jag får kolla på mitt rum haha..
och imorrn så ska jag till daniella, tar kameran med mig så kmr förmodligen bilder x)
och FAN jag missar idol ;o måste spela in då haha.. fast iofs så hinner jag å kolla på vem som åker ut, å de vill jag inte missa och sen missar jag inte eftersnack heller, så jag ska spela in när dom sjunger så kollar jag på de när resten sover , för då är t vn ledig där ner haha (a)
men nu ska jag inte störa längre :D puss!

Din kommentar
Postat av: becka

super fin blogg !

skulle du kunna ge mej tips inför min halloween ?

kolla i senaste inlägget min blogg ;)

ha en bra dag . kram becka

2009-10-29 @ 16:09:25
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: Justine

Jättesöt blogg! ha en trevlig kväll! kramis

2009-10-29 @ 17:14:50
URL: http://justiner.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0