late

blev ett lite senare inlägg idag igen, nu har jag iaf piggnat till x)
idag så missade jag nästan tåget, fick cykla jättefort för att hinna haha, å jag hatar att cykla fort. måste verkligen ha en ny cykel, min är för liten :( aja.. kom till stationen 4 min innan tåget gick å då kunde jag pusta ut haha.. men sen kom veronica bakom mig, hon kom tydligen samtidigt - sega vi är :D tåget kom å sen va vi framme i klippan. började med eson, å då fortsatte vi att planera vårt miniprojekt, jag å dom i min grupp ska göra en musikvideo haha, å jag ärden som ska bossa :D nej men, jag ska filma ;) och idag så fick vi också en ny i klassen så nu är vi 21 st, från början va vi bara 12 haha wellwell.. engelskan är lika tråkig som vanligt, sen mat.. tror de va fisk, fast den va inte nice ;o helt grå haha aja.. tog resterna från nån dag ist vilket va korv stroganoff å de dög iaf ;)
historia efter de som vanligt, fortsatte med frågorna, sen naturkunskap gjorde nån labb och till sist gympa, fast då hade vi teori ist. och vi fick sluta tidigare, typ 5 i tre. så jag hade följe med evelina till stationen för att ta bussen, men hann med tåget, fast att vi gick sakta ;D å mötte ju såklart veronica då också, så jag satt inte ensam på tåget ,wuuhu men ja hahhhaha..
direkt när jag kom hem satte jag ju mig vid datan (ofc) hahha, nej men alex va ju inne , så då kan man ju inte låta bli (a) men sen gick jag upp å la mig i sängen å somna hahhah,  skönt vare men va riktigt trött efteråt. men nu är jag pigg igen ;D och nu snackar jag med alex igen woooh! tsh..  när jag ska sova har jag ingen aning om , blir nån gång tror jag. har ändå sovmorron imon :)
och imorrn så har vi matte prov, men inte nåt man kan plugga till precis men ska ändå räkna klart dom sista talen imon innan jag drar till stationen så jag inte glömmer allt helt haha.
mene nu ska jag nog dra ifrån skrivandet, så sääääs vi imorrn haha , imon å imorrn whatever hahahh.. babai!

som ni märker har jag inga nya bilder, så får bli en gammal idag också tills jag har nåt nytt x)

guldkusten 08

Din kommentar
Postat av: Joo

cool design :)

2009-10-06 @ 22:08:50
URL: http://joosvensson.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0