loooooooov :D

hallåhallååå ;)
ja, ni vet vad jag kommer att skriva så jag skriver det inte :D vaknade iaf upp med att jag va jävligt förkyld, rösten skrapade typ å man hörde knappt vad jag sa, hostade stup i ett å huvudvärk fram å tillbaka.
sov vidare till ca 10, sen vid halv tolv loggade stoffe in :D alltid lika kul att prata med han haha (a) även fast de är roligare i tele :o menmen.. haha
ikväll är de idol, och de är rocktema. har lyssnat lite på deras genrep, och vad jag kunde så ska tove sjunga the sounds - we're not living in america, om ni ville veta :D om ni vll lyssna på dom andras rep så går ni bara in på tv4.se/idol så hittar ni det där ;)
och nu så har jag lov, eller ja, jag har ju kunnat säga att jag hade de sen i fredags förra veckan, om jag nu visste att jag skulle vara hemma hela denna :o men om jag ska va snäll så har jag inte lov på riktigt förrän kl 14, för då slutar dom i min klass x)
planer inför nästa vecka har jag inte så många haha, på måndan ska jag ner till byn å ta kort, sen åker jag & pappa till trafikskolan för att kolla synen, man måste ju det annars så går de inte :O även om jag har linser så måstej ag kolla :p och på onsdan som ni redan vet, ska jag ju till ullared å då ska de köpas kläder! haha.
sen dyker det nog upp något mer, men de vet jag nog inte förrän under veckan eller idag typ. hahha..
mer än så har jag  faktiskt inte att skriva, så ha det så braa! puss :*


hade ingen kul bild att ladda upp, så tänkte om ni ville se handen som jag ritade på bilden
för nån vecka sen. faktiskt svårare att rita en hand än vad man tror! :o

Din kommentar
Postat av: NOESCAPE

sv: ja såklart är det FOKI (; LOVE HER BLOG! ;D

2009-10-23 @ 14:08:54
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Haha, ja det kan dom mycket väl göra, säkert värsta spindelboet hos mig :S

2009-10-23 @ 15:28:37
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: sannie

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-10-23 @ 15:38:29
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: josefinöstevik

allt bra ?

2009-10-23 @ 20:56:07
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0