moooui!

gomörrn gomörrn, haha D;
vaknade för en halvtimme sen på riktigt, ja, jag vaknade vi nio också fast då va jag för trött för att gå upp iochmed att jag inte hade fått sova lika mkt. som ni förstår, så gick jag å la mig vid 3 igår, satt å pratade med alex :D och även ahmet & matilda.. jag fick ju inte lite damp sådär vid kvart över två eller nåt hahahahaa..
har ingen bra bild på det, för att jag printade inte när jag väl sadet, utan allt ligger samlat i en konverslogg.
så för er som vill veta hur hyper jag kan bli så är det här ett litet bevis,eller vad man säger haha xD

ahmet: do you have a phone number in sweden?
jag: noooooooooooooooooooo :O
ahmet: lol, ur joking right?
jag: nooooooooooooooooooooo:O
ahmet: how?
jag: ha?
ahmet: ?
jag: I DONT UNDERSTAND! :(
       I WAS IRONIC
       PONIC
       FONIC
       MONIC
       PAPAPAPAPAPA POKERFAAACE
ahmet: and now ur being hyper?

hahahahhaaahahah,a så ser ni som jag kan bli rätt vare är (a) de blir ju bara skratt när jag är sån, oftast iaf (a) alex skrattade iaf,  hahhhahahhahaha! sen "sjöng" jag å matilda på barbie girl D: jag glömde redan texten efter hi barbie, hi ken, fast sen kom jag pådet :D hahaha..
aja.. har inte något bestämt under dagen, bara att ikväll så är det körslaget = ola! och då jävlar idet ska de röstas. dom ska sjunga två låtar: robbie williams - angels & its raining man (haha vet inte vem som sjunger den (a)) men ola är ju alltid bra, hihi (a)
tror nog jag ska sluta skriva nu innan ade blir alldeles för förvirrande o helt cp1 hahhhhhahaha, har inte lugant mig riktigt  :OO
nu ska jag bara sitta här å vänta tills alex loggar in :D HAHAHA kanske inte hela tiedn ,ska ju ha in mina linser också, å plus så ska jaag duscha.. men skulle gissa på att han sover fortfarande.
NEJ! nu ska jag inte störa er längre haahaha ,PUSSHEJ!

btw, ska se om jag har tålamod nog  å fixa in bilden med animationen.. för det funkade faktiskt när jag gjorde det med en annan bild, nu är de bara den jävla bilden som  ska funka (a) hahah . bayeu

Din kommentar
Postat av: Carro

svar:härligt, har du några planer för dagen då:)?

2009-10-24 @ 14:48:21
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: HAnna

sv: Haha X'D på så vis! :D Men nu är det iaf lov! ^^ De är skönt :)

2009-10-24 @ 17:51:24
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0