muuhu

gomörrn folks!
hemma från skolan idag igen ja, sitter å pratar med alex. han är också sjuk , höhö. fast han är brb. han sa 5 minuter, de har gått 25 snart Oo snacka om att hålla koll på tiden hahaha, jag har själv hunnit va brb medans han va brb . hm . aja.. xD
imorrn blir de att dra till skolan iaf, jag säger att jag måste, för vi har prov i bild imorrn, å jag vill inte missa det å va helt efter sen :o inget vanligt prov, vi ska rita, inget skrivande alltså. han har satt upp något med lådor å skålar som vi ska rita av, så sätter han betyg på det. vi har ju tränat på de veckorna innan, just därför x)
sen om de blir någon skola på fredag, får jag se hur jag mår.
har faktiskt inte mer att skriva, så "godnatt"! :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0