ojdå (a

god morgon säger jag, för jag vaknade för en halvtimme sen :)   ovanligt mig att sova så länge, vaknade ändå vid 9 sen somna jag om till tjugo över  ett aja.. mamma kommer hem om typ tio min, sen vid halv åker vi väl till klippan. ska kolla synen idag ist. för hon man skulle kolla synen hos igår sa att man va tvungen att kolla utan linser först, men jag hade inte tillräckligt med linsvätska med mig så att jag kunde sätta i dom efter jag tagit ut dom. tycket de va koko att jag inte kunde kolla med linserna i först, och sen utan. men nej då, de stog i deras förnånting att man skulle kolla utan linser först.. så ja..
och igår så köpte jag 1,4 l julmust (a) kostade ju lika mkt som en 0,25 cl, så då va det smartare att ta den stora D: fast de hade jag inte kommit på själv om inte pappa sagt något hahah xD
nej nuuu måste jag faktiskt in å göra mig i ordning, så får jag se om vi hörs senare D:
yeees, jag suger på att blogga för tillfället , jag bättrar mig när jag är riktigt pigg för det :DD
men puss!


Din kommentar
Postat av: Carro

svar:godeftermiddag :)

2009-10-27 @ 14:10:07
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Sofia - En personlig fotoblogg

Sv; Jag målar naglarna och lyssnar på musik :D

Allt bra?

2009-10-27 @ 14:31:24
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Oj! Skulle aldrig kunna sova så länge :O

2009-10-27 @ 16:38:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0