sjuuuk

go morron, gomiddag, gokväll. eller vad ni nu säger ;) haha
sitter här i sängen å tar de lugnt.
vaknade igår vid 5 på natten, å hade jätte ont i halsen kunde knappt svälja.m en somnade om fort igen, sen igår va jag ju i hbg, men mådde inte prima. blev värre på kvällen, då kände jag mig riktigt dålig. sjukt ont i halsen, huvet, magen, hela kroppen, och plus så frös jag rätt mkt också.
först va de tänkt att jag skulle gå på första lektionen idag, men hade inte pallat. kunde inte stå upp utan att få ont i huvet, hurfan ska man klara att simma då? så jag tyckte de va bättre att stanna hemma. sov till halv två, å sen dess har jag varit vaken. inte gjort ett skit igentligen, tänkte kolla på film men är för trött för det.
pappa ska snart ner å handla, så bad han att köpa julmust till mig, sen kanske han skulle köpa kyckling också, och ha det till kroketterna som vi har i frysen.
får se om de blir utbildning sen, om jag inte går på det idag så kan de ta lång tid innan jag får de igen. så tror nog att jag går ändå, ska va där halvfem, så kan vila upp mig lite till. sen kanske sova när jag kommer hem därifrån. så får jag se om de blir nån skola imon eller inte, kan jag nog inte avgöra förrän på morgonen haha, om jag inte mår för dåligt på kvällen. de va väl allt som egentligen tänkt skriva, tror jag? haha. men ses kanske later. puss!


haha, cizzie ville också va med. linslus! :D

Din kommentar
Postat av: Emelie

usch då, lät inge roligt :( jag har precis blivit frisk :)

2009-10-19 @ 18:53:54
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0