the hills

sitter här inne i tvrummet å väntar på att de är mat, blir chipskyckling- gott :D
när jag ätit blir de att kolla på the hills, tredje avsnittet, missade förra veckan va ju på bio :o men hoppas att jag inte missat alldeles för mycket haha (a)
har egentligen inte så mycket mer att skriva men ska ändå försöka skriva något litet om jag kommer på nåt :O
btw, så väntar jag på att alex ska komma tillbaka, saknar han :/ även om jag prata med han för typ två timmar sen, men ändå o;
& ikväll så är det körslaget = ola , och då ska det röstas!
någon som vet vad som är efter körslaget? själv har jag ingen aning :o
men eehm, mer har jag inte att säga ;D adios :*

Din kommentar
Postat av: The Hills & The City

Har du kollat på dom nya avsnitten då=)

2009-10-11 @ 16:36:05
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0