ullared..

kom nyss hem ifrån ullared, fick gå upp redan vid  5 imorse för att jag är så slö :D men iaf, vi kom iväg vid halv sju, va framme runt halv nio.. orkar inte skriva så mkt om vad vi gjorde där. aja. fick int köpt så jätte mkt , 6 tröjor, strumpor å en film inte mer haha.. men jag blir så irriterad på allt folk som är där, och som ska gå med vagnen var dom än går x.x de blir ju skit trångt, fick nästan ett utbrott alltså! hahahaha
å sen höll pappa på å bara: aaakta jag har svininfluensan , lols på han ! hahhahaha x D men han har ju inte det d; så nån gång när han sa det så kom de en tant som rusade förbi, å då börja jag ju självklart att garva för de va precis som om hon skynda sig förbi hahaha, men hon skulle prata med en som jobbade som stog nån meter breve pappa x)
aa juste, jag köpte 17 again om ni ville veta. så ska fixa in med dvdn på mitt rum, iochmed att den jag har nu är sönder, inga filmer funkar står bara: okänd skiva. så ja, ikväll så får jag antagligen den där nere D: så då blir det att kolla på filmen.. hm. mer har jag faktiskt inte att skriva än att jag är sjuuukt trött, somna till lite i bilenm en är ändå trött nu, men vet inte om jag ska vila lite , welwell.. saknar alex gör jag också, han loggade ut 2 minuter innan jagk om upp till datan , störigt alltså! :o hm, de va väl de.. kmr kanske upp nån bild på de jag köpte sen om jag orkar hah (a)
men ha de så braao! puss.


de jag sysslar med när jag har tråkigt  , leka i ps (a)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0