v + f

tjäänatjäna, haha!
sitter här & glor, har inte mycket att göra alls. eller jo, egentligen borde jag göra mig iordning, och sätta i mina linser men jag pallar inte , inte just nu iaf. men snart ska jag göra det. ska ju till hbg, å tror vi skulle åka vid 11 om vi inte blir klara senare förstås, så då blir det att dra in till väla & familia , måste köpa lite nytt bl.a kläder & skor , har ju typ ingenting känns de som :O nä nu överdrev jag lite kanske men jag tror ni fattar vinkeln ;)

sverige förlorade ju matchen mot danmark igår, men om portugal vann de vet jag inte.
någon som vet?
för det stog lxm i tidningen att drömmen  om vm va över , så de är därför jag undrar ;)
kollade ju också på körslaget, ola är bäst (a) blev ju jävligt nervös när dom inte sa att team ola gick vidare när typ 5 st redan gått vidare så när gry sa att dom gjort de,
då skrek jag så att jag blev hes . hahaaa typiskt mig (i)

mene, om jag ska ta å göra mig i ordning nu då, så hörs vi när jag kommer hem ifall de har blivit nåt inköp ;D


btw, så såg det ut när jag lockat x) syns kanske inte så jättebra, men duger!


Din kommentar
Postat av: d

portugal vann med 3-0 :OOO

2009-10-11 @ 10:41:49
URL: http://whoiam.blogg.se/
Postat av: naliie

fin blogg :D

2009-10-11 @ 20:03:29
URL: http://naliie.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0