wuululu..

godmooorgon D:
här sitter jag å sitter. blev inget inlägg igår som sagt, jag va alldeles för trött ahahaha :) men ska se vad jag kmr ihåg..
kom då först till daniella vid sex tiden, vi åt nachooooooos å jag va väldigt seg  (a) sen glodde vi på filmen som daniella fick av mig (= bring it on 5), å efter gick vi upp på hennes rum å glodde på  idol å snacka lit, kollade också på klassfoton haha. sen lite innan tio stack sara, sen kom pappa å hämta mig 10 minuter senare ungefär . hahaa jag vet att de blev en kort sammanfattning men jag minns inte mkt mer  :(
iaf, när jag ko m hem prata jag med alex. sen somna han å då prata jag med emil , sen fcik dán pratam ed han också, kul ;D sen vakna alex å då prata  vi lite med han. sen gick daniella å då vare bara jag å han kvar..
kollade på swarmed som gick på tv, en rysare. vERKLIGEN enrysare. herregud så rädd jag blev - eller inte :s
den va inte alls läskig, satt juå garva typ hela tiden.. grillade getingsnacks hahhha, man har salt i elden :) typ sour cream and wasp . hahahah.
och idag, så ha´r jag inte hunnit så mkt vakna vid halv tolv fixa frukost, upp åsatte mig här prata med alex, vilket jag gör fortfarande, och kmr göra ett tag tror jag .. fast just nu är han brb som kmr att ta tid vilket inte  är ovanligt så jag ska också va det så att jag kan fixa med mina linser å göra mig i ordning D:
& ikväll så är det körslaget, 3 program kvar tror jag. 4 ska bli 3, 3 ska bli 2, 2 ska bli 1. å 1 ska va ola! för jag kmr bomba röstningen (a) hahaha, mina pengar ju :DD
nej nu har jag inte mkt mer att skriva. men lägger in två bilder som togs igår, sammanlagt tog jag å daniella 6 bilde rhahhaha,  vi va sega med att ta kort :O
men vi hörs, puss! ♥



Din kommentar
Postat av: THERÉSE

got med nachos! ^^

2009-10-31 @ 15:53:30
URL: http://tettelush.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0