x.o

börjar som vanligt med : är hemma från skolan idag igen. haha.. men idag så kom jag faktiskt upp ur sängen för att försöka gå till skolan, men mitt illamående & huvudvärk tog över. och det är fortf inte riktigt borta, men imorrn ska jag försöka att gå till skolan iaf.
efter imorrn så har jag lov, ska bli så skönt (a) även om jag nästan haft lov denna veckan också hahaha, aja..
sitter å väntar på att alex ska logga in, han somna senare än mig så han kommer väl vid ett, två skulle jag tro.. nej det är inte ovanligt han att vakna så sent :o haha intressant .D
iochmed att jag är hemma idag också, har ni något filmtips? D:
skulle behöva lite film känner jag, men vet bara inte vad jag ska kolla på, och min dvd funkar heller inte. kanske vet anledning till det också, men inte säkert för jag har inte prövat de ännu ;)
nu ska jag gå ner och käka frukost, så vi hörs kanske sen! babai :*

hm.. tänkte lägga in en bild, men har inget kul å visa . hahahha (A)

Din kommentar
Postat av: Hanna

sv: varsågod ;) Vad gör du då? :)

2009-10-22 @ 13:53:06
URL: http://www.litetkakmonster.blogg.se'
Postat av: Mimi ♥

Ne eller hur! O vet du!! :O

En gång när jag låg i sängen och skulle sova så kände jag att det kittlades lite under täcket på benet och då vare en STOR tjock sprindel :S:S uschuschusch!!

2009-10-22 @ 16:43:50
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Gillar din blogg riktigt snygg design har du gjort den själv ?

2009-10-22 @ 17:47:39
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0