7/9

har inget annat för mig just nu sås kriver ett litet  snabbt inlägg ifall jag inte skulle orka efter skolan, eller ja, ifall om att xd
börjar 9.30 så får ta 8.42 tåget, sen är hannah så snäll å möter alltid upp mig på stationen  (a) vi ska ju dessutom mötas utanför musiken idag för vi ska  till nån uteplats me alla andra estetare plus en samhällsklass, alltså es07, es08, sp08 A, och min klass es09 . vad vi ska göra vet jaginte, tydligen är de nån sån grej man ska lära känna varann på eller nåt, men varför skavi e ttor lära känna tvåorna å treorna? haha, lite onödigt tkr jag :D men finns  inte så mkt man kan göra åt de ändå..
vi ska va på den uteplatsen  i några timmar så jag slutar väl halv två skulle jag tro om hon inte sa halv tre, minns inte hahaha, vilket minne jag har ;D
aja, de va väl de jag skulle skriva. så vi hörs sen iguess d; adiooos!

btw, så saknar jag alex ännu mer än jag sakna han igår.börjar bli sorgligt nu :( inte fått prata med han på typ 3 dagar, de gillas inte alls! ;o
menmen.. puuss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0