biiiljäääävel x.x

har inte så mkt att skriva idag, va faktiskt nära att jag inte tänkte skriva nånting alls :o menmen, nu blir det så iaf haha
slutade ju 12.45 idag, eftersom vår bild,eso å data lärare är i sthlm, så vi hade inte vår sista lektion, och heller inte vår mentorlektion för den hade  vi i måndags (vi på  bild alltså, inet dom på musiken), och imorrn slutar jag 10.40 samma anledning :) har data å eso imorrn dom sista lektionerna så ;) så kort dag imon :D
och nu väntar jag p åatt  min alex ska logga in, måste prata med han , för jag sov när han lgogade in senast, och jag skrv tydligen till han i sömnen?? men kän de ändå attj ag va vaken hahaha, men jag va ju inte vaken ändå, helt sk umt.. sen loggade jag in i morse och då va han inne fast heldöd :o så han hade väl somnat antagligen haha, han är en sömntuta ( a)
detta inlägget blir nog rä tt rörigt, för nu kom jag på lite att skriva, inte för de är nåt intressant med ändå :D
mötte j u daniella vid stationen imorse, sen åkte vi tsm till klippan, mkt prat på tåget hahhaha, sen satt jag å väntade med henne till hennes lektion började, lite kul faktiskt, å juste vi såg s när vi skulle gå till skolan, å jag försökte göra så att han int eskulle se mig, vem vet om han skulle känna igen mig , om han gjort de å börjat prata hade de fan varit läskigt, somn iförstår har jag inte träffat han sen han slutade i min klass i 4an, å han pratr väldigt mkt om man säger så.. aja, nog pratat o m de.. gick ju till bilden sen med elli å putte så fortsatte vi med serier grejer , suge rpåatt rita så blev en tråkig smiley å en glass :D HAHA.. efter b ilden engelska å matte, se n sl utade vi ju somsagt.. fast då va de regn :( så när jag hoppat av tåget här hemma, så fick jag gå hem, å jag mötte mååånga bilar som körde förbi mig, å de va EN,  bara EN, å jag tror att de va med vilje, som körde så att de stänkte fullt me vatten på mig så de ena av mitt byxben blev helt jävla blött jäädrigt irriterande blev skiit sur, och mina skor va ju  inte helt torra heller, snarare helt blöta x.x så surt! gud alltså, tur att int emobilen gick sönder då vet jag nog inte vad jag gjort :o aja.. nooog pratat om de hahha..
blir ingen bowling för mig idag heller, har rätt ont i huvet, å sen är jag förkyld sen den  händelsen, så satsar på bowli ngen nästa vecka istället då fårj ag hoppas..
denna helgen kan bli den bästa, i cant tell you why :D de får ni se isf hah ;d
nej nu har jag nte så mkt mer att skriva så de va allt hahaha, mkt intressanta inlägg jag skriver alltså ;) verkligen hahha. h ar inget annat att skriva om ju  så bät tre än inget x)
hahaaha men hejdå :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0