bv-test

Tre skillnader mellan dig och din bästa vän:
1 .  han är kille, jag tjej
2 . han är bra, de är inte jag ;D
3 . han pratar norrländska, jag skånska

Tre likheter mellan dig och din bästa vän:
1 .
vi har båda ursprung från skåne hahahaahaaha!
2 .  för de mesta samma humor
3 . båda brunetter .

Vad hade din bästa vän valt?
solsemester
/ vintersemester
öl / cider
lunar / bilddagboken- han har inget av det xd 
britney spears / christina aguilera
myskväll / fest

Åtta frågor om er :
1. Hur många år har ni varit bästa vänner? -
  hm..
2. Älskar ni varandra? - jag älskar han  iaf, men man älskar väl sina vänner? :)
3. Vad brukar ni göra? - säga va? :O HAHA
4. Är ni vänner om 10 år? - hoppas jag (a)
5. Har ni nån gång kysst varandra? - nej
6. Skulle du kunna tänka dig och vara tillsammans med honom? - har redan varit de ;)
7. Skulle du kunna bo med honom? - jo
8. Har ni bråkat rejält nån gång? - kan jag inte påstå
9. Är han verkligen din bästa vän? - yes :) <3


Din kommentar
Postat av: Leia

hehe rolig läsning.

2009-09-15 @ 17:19:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0