ceeeellist

hooola!
sitter i sängen och kollar på wallander: cellisten, startade den nyss så kan inte säga omdenär bra eller dålig ännu haha. aja de va inte de jag skullesäga :D tänkte berätta lite kort om dagen höhö
hade sovmorron idag :D inte för jag sov mkt längre hahaha, gick upp mkt tidigare än vad jag brukar göra annars bara för att jag skulle hinna att duscha. men tror ni de hjälpteatt gå upp tidigare? nejdå, jag kom inte iväg förrän fem i halv nio , så seg jag är alltså hahhah. men jag kom i tid till tåget iaf :) å de va sjukt kallt då på morronen, men på tåget va de riktigt skönt. satt utei sista vagnen å där va de sån luft från taket, så de kom värme, riktigt skönt alltså! haha nog pratat om de :o började med matte, fast jag tog väl de mest lugnt kan man väl säga, min perversa humor kom fram hahaa, men så blir jag när jag är trött ;D 
vi fick gå tidigare ifrån matte iochmed att vi skulle fotas 10.40 , de va meningen att varje klass skulle ha 40 min, men tydligen hade man fått 20 min, så vi hann inte ta enskilt kort, så vi skulle göra de nån annan dag, så de blev bara en grupp bild, och man fick välja var man skulle stå/sitta :o första gången, å första gången jag satt ner också haha.
sen så efter fotograferingen så hade vi engelska, vilket är sjukt tråkigt, fast de va lite kul idag , hahahaha. vår lärare skrev typ fel hela tiden på tavlan haha xD men nog om det , inget intressant :D på matan va de nån biff å så potatis , godaste än sålänge denna veckan haha, men inte för jag åtmer för de x) iallafall, vi började en halvtimma tidigare på form, för vi påb ilden skulle ha vår mentorstid då = vihar håla den timmen imon.  och vi blev klara ungefär tio över ett, å då skulle jag hannah å nicolina börja gegga med geggan, hahha de va faktiskt kul :o kääääänn på smeten :D hahhahha, de va kul :D mene blev klar med de .. så  förhoppningsvis så har det torkat till måndag haha. minns faktiskt inte mkt mer , hahaaha juste.. där va bara två penslar kvar, så så gav nicolina mg den andra, å hannah : finns de intef ler penslar? nicolina : jo de är ju där.. hannah: nej där e inga kvar. nicolina: för där va innan.. å då höll vi på att flina hahhaha xD kul iaf! ;D
och så till sist hade vi historia, ochdär gjorde vi uppgifter å så fick vi sluta när vi ville så jag kunde gått tio i för att hinna med tåget fem över tre men orkade inte stressat ill stationen så jag gick vid fem över tre ist, så va veronica vid stationen ;d  så satt jag där å glodde i en timma :o tåget va ju försenat också, ÅTTA MINUTER, sega minuter de va att vänta hahaha. men jag kom hem iaf å kom hem för en timme sen eller sådär, va mat direkt när jag kom hem haha, spaghetti & köttfärssås x) sen gick jag upp åsatte mig här starta filmen, å nu pratar jag med världens bästa alex :D och nu ska jag kolla vidare påfilmen för jag kan inte koncentrera mig precis ahahhha.. så vi hörs , puss! :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0